Blog > Komentarze do wpisu

Kurwa mam dość....

......swojego żałosnego życia. Decyzji które podejmuje, Nadziei, której mam coraz mniej. Relacji które mi nie wychodzą. Zdrowia, które się sypie się jak popiół na głowy w środę popielcową. Z prochu powstałeś w proch się obrócisz. Pracy, która polega na poprawianiu błędów innych. KURWA MAM DOSYĆ.

Założyłem tego bloga bo mam dosyć. Podobno jak się ma już dosyć to jesteś gotowy na zmiany. Tego jeszcze nie wiem, ale chce zmienić to całe gówno w którym żyje na coś mniej śmierdzącego.  

(kurwa)

Tekst się nie napisał - jebany blog.

Pisałem o wyborach - codziennych i tych życiowych i wszystko chuj strzelił. 

(tekst pisać off-line) nauczka na przyszłość......

 

Jak widać frustracja, wkurw i zmęczenie daje się we znaki - a to znak że czas na zmiany.

 

wtorek, 12 czerwca 2018, czystytekst

Polecane wpisy